31 mai 2010

Interviu Dantoy



Nume: Dantoy
Zona: Babadag

- Salut Dantoy !
- Noroc !

- Poţi spune câteva cuvinte despre tine?
- Păi ce să zic .. îmi place să beau în primul rând şi să mai şi cânt .

- Spune-ne câteva detalii despre începutul carierei tale muzicale ...
- Făceam de pe la vreo 18 ani versuri ... Abia acum 2 ani m-am gândit că ar trebui să le pun pe nişte negative . Am scos în 2009 primul meu album, care se intitulează "Oameni". I-am dat drumu` pe net .

- Ce artişti străini, de Hip-Hop, iţi plac?
- Nu prea ascult muzica din afară , consider că artiştii de la noi au un cuvant de spus în Hip-Hop ... Deci prefer muzica de la noi.

- Ce artişti din Hip-Hop de la noi preferi?
- Mă, din punctul meu de vedere pe primul loc e Maximilian . Mai ascult: Guess Who , Spike , Grasu , şi sunt mai mulţi depinde ce stare am.

- Te rog să ne spui cu cine ai colaborat pâna în prezent şi cu cine vei mai colabora?
- Stai să îmi amintesc ... În primul rând cu producatorul albumului "Oameni" adică Cutty , cu Buzzy , cu Raluca , G.3.N. , Gabi P. si cam atât.
Cu cine o să colaborez pe viitor ? .. Înca nu ştiu sigur , eu aş vrea cu Maximilian dacă s-ar putea sau cu Baxter ... Glumesc ...nu ştiu încă sigur, probabil o să fie din Tulcea majoritatea şi din Constanţa şi sigur cu Raluca .

- Ai vreun plan de viitor pentru un nou album?
- Am început să lucrez la al doilea album şi sper să-l termin anul acesta. Poate fac şi un video la el , să vedem în funcţie de ce bani îmi ramân de la bere.
Albumul cred că o să fie foarte diferit de celălalt în primul rând ca stil. Când o să fie gata o să-l ai aici pe blog !

- Mulţumesc pentru timpul acordat ! Bafta !
- Mersi si eu , Ne auzim !

Acum câteva melodii extrase de pe albumul "Oameni" :

Dantoy cu Buzzy şi Raluca - România


Asculta mai multe audio Muzica

Dantoy - Dedicat


Asculta mai multe audio Muzica



13 comentarii:

Anonim spunea...

moolt mai grozav buna treaba

Anonim spunea...

dha...true

Anonim spunea...

super frm:X....Bv Razvan:*!

Anonim spunea...

mijto rau melodiile

Anonim spunea...

nu poti sa-i itrebi dak vor sa faca ceva live la casa de cultura sau altundeva sa faca publicitate sa devina cunoscuti!!! ar fi si asta o idee

RaZz` spunea...

Da:)! Poate iti va raspunde chiar el aici !

Anonim spunea...

:)) Hai c-a fost interesant

RaZz` spunea...

Ma bucur ca ti-a placut;) !

Dantoy spunea...

pt Anonim / Asta nu depinde de mine ( sa pot sa fac ceva la casa de cultura sau in alta parte sau in alta locatie ) , trebuie sa ma cheme cineva , sa organizeze intelegi ??? daca ma suna cineva vin cu cea mai mare placere

Anonim spunea...

te sunam noi :)) incercam sa organizam :> vise taica` da mai vdm noi :D

Anonim spunea...

Mie chiar imi plac melodiile:X sunt superbe mai ales Romania:D:D cu ajutorul lui o sa ajunga si Babadag mai sus...poate....Multumim:D!

Anonim spunea...

Interesant :)

Buzzy spunea...

Hai ca sa fie clar...pe 14-15 august pe scena organizata de primaria Tulcea o sa fie si Buzzy si Dantoy si multi altii....ca sa nu va mai intrebati unde si cum!

Trimiteți un comentariu